Resultater af evalueringer

Trivselsundersøgelse

Vi arbejder med elevernes trivsel løbende. Desuden arbejder vi specifikt med den nationale trivselsundersøgelse hvert år i august/september, hvor vi afholder trivselskonferencer, hvor de enkelte klassers voksne og ledelsen, gennemgår hver klasses resultater af den nationale trivselsmåling. Aftaler om hvad der skal arbejdes med i den enkelte klasse noteres, og der evalueres kommende forår.

Link til skolens resultater i forhold til elevtrivsel:

Statistik om Kongeskærskolen | Børne- og undervisningsministeriet (uddannelsesstatistik.dk)

Faglige resultater

Vi arbejder med elevernes faglige resultater løbende. Desuden arbejder vi mere specifikt med data fra tests mm to gange om året, hvor henholdsvis dansk- og matematiklæreren mødes med skolens læse- eller matematikvejleder, for at gennemgå de enkelte elevers faglige udvikling og status. På de to årlige faglige konferencer besluttes hvilke tiltag der skal iværksættes i forhold til elever eller grupper af elever. Tiltagene evalueres kommende forår:

Skoleudviklingsrapport for 23/24 kan ses nedenfor: